Twilight :):):)

god kväll :):)
mamma väckte mig vid halv ett , steg upp , duschade och lite sånt , klädde på mig .
sen ringde elin så snackade vi lite , sen gick jag och åt , mamma hade gjort pancakes så jag åt jävla mycket idag ;p
sen har jag suttit och tittat på Twilight , tittade runt lite på YT så fanns Twilight uppdelat i massa episodes elr så , där fanns hela filmen om man tittade från ettan , tvåan , trean o.s.v , dålig kvalite men  jag fick iaf se filmen ;p
det va dock bara engelsk tal utan text men det gick ;p
sen sökte jag också på låten som va med på VictoriaSecret - fashion show , diggade låten när den va med där så jag sökte på ; that´s not my name   , och så hette låten :)
så jag har suttit och lyssnat på den ganska länge nu ;p
sen nyss åt vi med familjen , och nu sitter jag här och återigen lyssnar på låten ;p
haha , typiskt mig och droga samma låt om och om igen ;p
aja , har inte så mycket att skriva .
senare ska jag titta på nån film tror jag , är oxå lite sugen att titta på TH - CAUGHT ON CAMERA  :p
aja , får se vad jag gör ;p
puss&kram G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0