torsdag

hey babes:)
idag har det vatt skola , slutade halv två ;)
sen när jag kom hem så tittade jag på allt möjligt på tv , varenda tvprogram typ ;p
sen startade jag datorn och satte mig här , fick se att amanda hade loggat in , saknar henne enormt mycket , på söndag kommer hon hem , hon är på skidsemster ;p
sitter och pratar om allt som hänt i asarum (vilket betyder inget typ;p) hehe .
nu ska jag gå och äta ,pizza yum yum yum ;);)
imon får jag hoppas att mina girls känner för att äta donkenmat , haha sånt fetto jag är ,fick hem sådana kuponger för några dagar sen , typ köp en glass få en på köpet , få en hamburgare på köpet om man köper bigmac meny o.s.v , använda dom nu när det väl gäller såklart :):)
 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0