tisdag :)

Hej :)
idag vaknade jag halv tre , fyfan för mig !
imon har jag lovat mig själv att vakna klockan 6 , för att jag ska kunna sova nåt på hela natten innan skolan börjar ;p
hehe , men jag tror inte att det kommer funka :p
sen jag vaknade har jag bara ätit , tittat mera på GG , sista dvdn nu , buhuuu , fyra avsnitt kvar ;/
nu är det mörkt ute med , så min dag har inte vatt great ;p
men ikv börjar top model ,det är alltid kul ;p
har följt varenda säsong typ ;p
skriver senare , sorry för korta tråkiga inlägg ;/
ska bli bättre på det här ,i promise !
puss

Kommentarer
Postat av: emms

Sv: Det ´hade inte jag heller sett. Men nu har jag..;)

Ååååh, tack! Din med :D

2009-01-06 @ 17:02:50
URL: http://everythingaboutemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0