sunday ..

Hey ,
igår blev det ingen uppdatering alls .
kan berätta lite kort om dagen ..
vaknade halv tolv faktist (bättrar mig) sen vid två elr nåt så fick vi typ gäster och sen när dom stack  så stack jag till elin , där emelie oxå va ;)
vi satt vi datorn och lite sånt , sen stack emelie så va jag hos elin till halv nio ungefär , vi satt mest vi datorn då med , och hade allmänt trevligt :):)
sen imorse så vaknade jag klockan kvart i tio , (ni läste rätt ja) men seriöst , det händer mig inte ofta:p
bara vaknade sådär , riktigt stolt ;);)
sen satt jag och tittade på tv och drack varm oboy , sen satte jag mig lite vid datorn och när klockan va tre ungefär så stack vi till barbro & roland för middag och sådära ,trevligt & god mat :)
sen när jag kom hem så satte jag mig här ..
imon är det skola :/
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0