När jag hör din röst .

hej :)
känner mig lite bättre nu , vet inte riktigt om jag ska stanna hemma imon med eller släpa mig själv till skolan ;p
får se .
idag har jag inte gjort alls mycket ,tvn - datorn - sova - o.s.v ;)
innan va pappa och hämtade min bok från bibblan ; När jag hör din röst  , fortsättningen på Om jag kunde drömma .
Twilight böckerna ni vet ;)
har redan läst lite , griiiinade som fan ,ska nog inte säga varför ,vill inte att ni blir arga om jag berättar och ni ska läsa den :p
hehe , nu ska jag bädda ner mig i sängen med lite te och en underbar bok .
Har er dag varit lite roligare än min ? hoppas jag iaf ,inte kul att va sjuk .
men lite skönt kan det va ibland att vara hemma och bara slappa ,fast halsen bränner och det känns som huvudet exploderar .
puss&kram


hehe , gömmer mig bakom boken ;p

Kommentarer
Postat av: Nadia

haha , den håller jag på & läser just nu , är snart på sid 300 ;) Den är faktiskt jättebra!! :D:D:D:D:D :'D Björnar & allt :D :D :D :D :D 8D

2009-01-27 @ 20:41:34
Postat av: gck '

DET ÄR VARGAR NADiA ;p

JAG HAR REDAN LÄST UT HELA BOKEN ;);)

2009-01-27 @ 21:38:10
URL: http://gertacurraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0