måndag

Hej :)
sorry för verkligen urkass uppdatering dom senaste dagarna .
har inte haft nåt att blogga om ,jag lovar bättring !
Idag vaknade jag klockan sju ,gick upp , klädde på mig & fixade mig lite smått .
Dagens outfit ; En grå skjorta med lila rutor på typ , (min syrras) skitsnygg tycker jag iaf ,köpt på DressMan :)
och sen mina nya jeans , mörkblå stuprör från JC.
Svart linne från JC .
Ring & armand ! :)
tyvärr tog jag inte bild på min outfit , men jag tog bild på skjortan på min cam så ni ser hur den ser ut  :)
dock är den lite överstor men det tycker jag dom ska va ;)

Iallafall sen stack jag till skolan , helt okej ,inte så värt jobbigt ;p
jag , hanna & emma ledde gympan idag ,vi hade inget planerat , tappat bort vår planeringslapp två gånger och jaa ,men det gick iaf rätt bra ;p
vi dansade till Run The Show , Just dance & massa härliga låtar som uppvärmning ;p
sen hade vi nummerfotboll ;);)
gjorde två mål , wooho :p
Sen efter skolan stack jag elin , josse , jennan & tilda hem till tilda och spelade guitar hero , spelade piano och sånt kul :)
Jag sjöng Monsoon på guitar hero medans jennan spelade gitarr och elin trummor och så , haha jag va typ bäst ;p
hehe , nejmen jag suger på att spela på gitarren och trummorna ,elr jag är ju inte urkass på gitarr men whatever ;p
Sen sjutsade josse hem mig och sen åt jag lite och satte på träningskläderna , sen sjutsade pappa mig till badmintonen :)
träningen gick helt okej ,härligt att vara tillbaka efter ett 'slapplov' ;p
nu ska jag ge järnet på träningarna för om två veckor är det tävling , jag och emma ska kanske spela i dubbel vilket jag aldrig tävlat i förr , ska bli riktigt kul :)
Och nu sitter jag här och dricker varm oboy , mumms :)
ska snart gå och lägga mig .
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0