amanda och elin ikväll :)

Hej :)
igår blev det inget bloggande :/
vaknade klockan halv sju ungefär ,fixade mig och sen stack till skolan :)
härligt att träffa alla igen , dock inte lika roligt med plugg och sånt ,men man får väl bita ihop ;p
igår sov jag ungefär hela eftermiddagen , sjukt trött ;p
och idag va det skola  , vi hade träslöjd idag med , innan jul hade vi syslöjd ,härligt med träslöjd ;p
har tröttnat på att sy och sånt :p
hehe , aja vi hade kul på träslöjden iaf ;p
sen efter skolan stack jag hem och sen till amanda där elin oxå va :)
vi spelade typ kort , tittade lite på tv , snackade och sånt ;)
sen åt vi pannkakor hos amanda & sen stack vi till mig så jag kunde ta pengar , sen stack vi till byn och köpte lite gott , cola , chips och sånt :)
sen stack vi till elin ,tittade på en film tills Let´s Dance började , jag tittar aldrig på let´s dance annars , men Blondinbella är med i år , så vi tittade lite på det:)
pratade en massa , skrattade som fan åt varenda sak vi sa ;p
sen kom pappa och hämtade mig och amanda och sen lämnade vi amanda hos henne sen kom jag hem , och nu sitter jag här :)
amanda åker till sälen i en vecka för skidsemester , kommer sakna henne som fan :)
aja , ska snart ta och äta nåt och sen kanske gå och lägga mig , är sjukt trött ;p
Igår fick jag hem val inför sjuan , funderar på vilket språk jag ska ta ;p
spanska elr tyska ? har alltid velat ta tyska sen jag började gilla tokio hotel också , men vet inte nu ;p
får se , spanska är enklare , elr ? :p
skitsamma , nu ska jag upp och äta nåt ;p
puss


Kommentarer
Postat av: linnea

spanska är lättare..

2009-01-09 @ 23:29:06
URL: http://neais.devote.se
Postat av: Lisa

SVAR: Jag ska till Rom för några dagar. :) Var i Italien var du?

2009-01-10 @ 16:24:35
URL: http://leafstream.blogg.se/
Postat av: Emilia svarar

Jo, men det är väl så :p



Ha en bra kväll!:)

2009-01-10 @ 17:03:50
URL: http://emiliasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0