190109

Halo ;)
ny vecka , massa plugg ,några prov och sådära .
dagen började med att jag vaknade klockan sju ,tog på mig joggingbyxor idag och en tjock tröja ,för trött för något annat ;p
sen stack jag till skolan  , vi hade matte och sen när klockan blev nio så stack vi till loftet för vi skulle prata och sådära ;p
när det va slut stack vi till reppan och köpte lite godis och sen till gympan , massa styrkesträningar ;p
tränar våra biceps you know ;p
sen va det mat och sen hade vi två lektioner till .
efter skolan stack jag elin josse jennan tilda och amanda hem till tilda , vi åt och sedan spelade vi guitar hero för det mesta i slutet ;p
när klockan va ungefär kvart över fem kom amandas mamma och hämtade oss ,när jag kom hem åt jag och vilade  lite och sen va det dags för träning , träningen gick bra ';)
nu har jag nästan precis kommit hem , ska börja plugga på engelskan till imon och kanske ta nåt att äta .
Puss <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0