130109

Hej :)
det funkar inte att publicera inläggen ;/
la upp tre bilder igår men såg nyss att de inte hade kommit upp :/
för försöka igen , är inte säker på att detta inlägg ens kommer publiceras ;p
Aja , idag va det skola .
började med gympa i morse sen bild , engelska & matte och sen historia .
sen fick jag skjuts av elin hem , när jag kom hem åt jag och sånt , när klockan va halv fyra ungefär så gick jag och la mig , och vaknade nåt vid sex .
är fortfarande riktigt trött ,känns som om mitt huvud exploderar snart ;p
värsta huvudvärken :(
Nu ska jag äta middag med familjen och snart börjar TopModel , wooho :)
älskar topmodel ;);)
Tittar ni på TopModel ? :)
puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0