tränat ;)

hej ;)

idag fick vi hålla vår träning själva för våra tränare kunde inte komma idag ,

det gick faktist ganska bra , alla lyssnade och vi hade dubbelmatcher och till dom nya så lät vi dom få öva på server ;)

när jag kom hem duschade jag och sen åt jag lite , nu sitter jag här och har suttit här en stund ;p

chattar med folk , tittar runt på bloggar och bilddagboken .

har dock inte hunnit plugga alls ,asså fyfan för mig !!

är pissed off på mig själv nu , har inte ens tatt fram papprerna eller boken om australien ,nya zeeland och nåt , vi ska typ ha ett stort prov på det ,och söderhavet va det med ja ;o

så imon blir det fotboll hela dagen och hem och PLUGGA !! absoooolut!

nu ska jag fixa lite saker och sen gå och lägga mig , puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0