siffervändare :)

hej :)
förlåt för verkligen skitkass uppdatering !
jag ska skärpa mig ,i promise!
igår var det skola , sen hem och sova ,äta chips , film och sånt ;p
idag vaknade jag halv tio och och när klockan va halv tolv kom elin och hennes morsa och hämtade mig ,stack till reppan och köpte godis och sen vidare till väggahallen!
i början va det väl lite segt att sitta och ändra siffror , men sen kom amanda så blev det lite roligare :)
vi hade faktist kul idag ,fast 8 timmar ;p
trevligt folk och så ,lärde sig ganska mycket oxå genom att titta på andra ;)
kul iaf :)
nu sitter jag här och äter godis ,ska snart upp och äta pizza ;p
magen börjar kurra lite ;)
imon ska jag vara med elin , sen på kvällen börjar GG & O.T.H ,fatta lycka ? :):)
wohoooooo , pusss<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0