pluggvecka , kill me ;(

hej .
inte bloggat på en vecka nu ,har inte haft lust , trött , mycket läxor och prov .
förlåt ;o:(
kan berätta om min vecka kort .
måndag ; skola & träning .
tisdag ; skola ,plugga! ;o
onsdag ; donken med brudarna;)
idag ; skola och nu plugga , usch :/
imon är det fredag ,veckan har gått så snabbt ;/
skulle kanske vara med amanda , får se vad jag gör ;)
på lördag ska jag och elin vara siffervändare på en tvådagars badminton tävling , från tolv till åtta på kvällen ,åtta timmar asså .shiiiiiit ! , hur ska det gå ? :p
med bästa vän och godis och sånt , ska det gå bra i hope :)
amanda skulle oxå vara där en stund ,ännu bättre ;p
nu sitter jag här och småpluggar , ska snart göra nudlar ,fyfan vad längesen!:))
puss&kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0