pluggdag , it´s killing me ;p

Hej ;)
idag va jag i skolan från åtta till halv två , helt okej ;)
sen när jag kom hem satte jag mig här , åt och sedan pluggade lite inför provet imon .
tog några cambilder .
sen sjutsade mami mig till ICA , köpte popcorn och krusbärscider till imon , ska typ se på film i skolan och man skulle ha nåt med sig ;)
sen tillbax till pluggandet ,och nu här ;)
ja , så ser typ min dag ut , tråkig ;p
snart ska jag tillbaka till pluggandet igen :)
har lyssnat på lite nya låtar oxå ,kanske inte jättenya men aa för mig ;p
kan tipsa om några låtar jag lyssnar på i nåt annat inlägg kanske :)
har inte så mycket att skriva .
imon ska jag och några brudar till väggahallen och titta på några som har match ;)
och göra lite annat ;p
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0