måndag

hey ;)
idag vart det skola ,vaknade fem över sju ungefär .
fixade mig lite snabbt och packade gympapåsen och sedan gick jag till skolan .
idag var vår lärare sjuk för typ första gången ?;p
så vi hade vikarie , läste typ till nio och sedan gick vi till loftet där vi skulle snacka om droger ,alkohol och sånt shit !
sen efter det va det gympa ,sen mat och sen sista lektionen hade jag sån jävla huvudvärk ;s;s
men nu känns det bättre , väldigt chill idag i skolan ;)
och imon ska va vi till väggahallen för att spela fotbolls-matcher ,hela dagen så det lär bli chill det med ;p
nu sitter jag här och lyssnar på Paramore <3
ska träna senare ikväll och kanske plugga lite och fixa lite inför imon .
hörs ikväll om jag hinner ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0