fredag den trettonde

HEY!!:)
fredag den trettonde idag ja ;p
dagen har gått väldigt bra faktist , inget har hänt än så länge iaf ;p
faktist den roligaste dagen på väldigt länge i asarum ;p
va i skolan ,CHiLL KALLAS DET!:pp
nehjmen ,först det hemska provet , sen film och popcorn och cider <3<3
sen slöjd ,mat och slöjd igen ;p
chill jaa ;p
sen hem till emma med josse ,emma  , amanda , elin & jennan .
sjöng singstar , dansade skrattade och ja ,fettkul !:p
sen stack jag och amanda hem , åt kebabtallrik och sen fixade mig , sen sjutsade mamma mig jennan & josse till väggahallen och amandas pappa sjutsade typ emma och elin .
sen när vi var där ,köpte jag en cola och så tittate vi på innebandy match, gillar inte innebandy , men en snäll kille som vi 'känner' ville kolla och så ;)
hade skitkul faktist ,skrattade som fan , tog massa bilder och så ;)
dom förlorade men han gjorde ett mål ;)
sen väntade vi lite utanför , sprang runt , kastade snöbollar på varandra och fjantade oss och sen kom elins pappa och hämtade oss ;)
och nu sitter jag här :)
ska ta fram lite chips och cola (tjokkkkis;p) .
imon blir det brudarna igen tror jag ;)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0