weck mich auf -,

hello , igår hann jag inte skriva mera  , jag hann inte ens att fixa mina naglar ;(
tack vare den lilla tid jag har , men jag hann fixa min gardarob och duscha , ;)
så lite gjorde jag väl ..
hur mår ni en seg måndag ?
jag , inte så bra . jag hatar måndagar , förutom att det är träning , älskar det <3
badminton är nåt jag verkligen gillar ;)
annars är det segt , och trött är jag , efter en helg med brudarna <3
Förresten på fredag har vi ledigt ju , längre helg dåja :):)
mera tid med brudarna :P
we love it , <,333
nu ska jag äta , och äta glass dessutom :)
sen ska jag göra lite te till mig kanske , halsen börjar svida och värka . aaj !
annars ska jag försöka lägga mig tidigt ikv :)
haha , tidigt , klockan är redan nio och jag har mycket att göra , :P
aja , men om ni undrar nåt elr har nån fråga om mig , skriv gärna :)
Puss&Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0