TRÄNiNG OCH PLUGG ..

Hejsan ,
idag har jag vatt i skolan , på rasterna tog jag och amanda några bilder.
kommer upp imon tror jag , om hon skickar dom ;)
sen efter skolan va jag med loovis ,amanda & linnéa , vi stack till Linnéa och gjorde lite saker där.
sen så tränade jag i stan , och nu har jag precis ätit och jag håller på att titta klart på TopModel och ska snart börja
plugga här på datorn .
har mycket att göra faktist , men att ta en sak i taget ska nog gå .
måste skynda mig med att plugga nu .
Puss&Kram .


Kommentarer
Postat av: Amanda

1. Hanna inte Hana

2. Det va faktiskt inte hanna som va med utan lilla jag (:

2008-09-24 @ 21:14:02
URL: http://mmandaaah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0