tjejkväll hos hanna <3

nyss kom man hem från hanna , har haft en mysig kväll hos henne ;)
elin , amanda & emma , hanna och jag hade massa mys ikv dåja ;)
vi stack till byn och fettade oss med två chipspåsar , popcorn & cola och sockerdricka , riktigt feta är vad vi kommer bli antar jag väl ;) ¨
but we like it , don´t we girls ?:P
sen stack vi till hanna och tittade lite på TV , och snackade och flummade x)
dag/kväll med brudarna 'är alltid bäst , tack för att ni finns girls <3
aja ,nu ska jag äta klart mina chips och ta och lyssna lite på TH <,333333
kyss&smek , /gerta .__.

 
klicka för att se i större format .
sliten , precis duschat , och massa flumm :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0