sitter vid systers laptop.

somsagt skulle jag skriva mera imon , men jag har inte så mycket att göra än att sova så jag satte mig lite på systers laptop och tänkte blogga lite , tog oxå tre megatråkiga bilder med hennes cam , som inte är så bra:P
dom är slitna och fula .
jag är fortfarande sur på mamma för att inte få vara uppe så sent ´, men det börjar klockan 2 inatt och slutar klockan 6 på morgonen så , jag får i mig en timme sömn om jag skulle få vara uppe och titta och hejja på TH :(
MEN JAG ViLL , det är mina älsklingar ,och nu sviker jag dom (lät sjukt det jag nyss sa , men:P)
jag kan inte sitta och hejja på dom tack vare fucking school och tack vare att jag är liten , och tack vare min Mor ;(
i will cry me a river all night long ;(
men jag överlever :P
(haha , först cry me a river , sen överlever , don´t thinks so:P)
jag har tråk och sjuk humor nu , vill nån dela humor med mig just nu?:P
och jag ska fanimej ta reda på vad som är fel på min blogg för det går typ inte att ladda upp bilder ibland , som nu !
tänkte att jag skulle åtminstone ladda upp dom tre bilderna , men nej,  nu vill den inte ;(
XOXO /GCK <3

Kommentarer
Postat av: Michelle

Godmorgon och va trevligt att du tittade in!

Hoppas du får en bra dag!

Kram

2008-09-08 @ 07:35:48
URL: http://michilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0