"OS" in school , :P

förlåt för inte bloggat igår ;( har inte haft tid .
finns nästan inget att berätta om igår , plugga , läsa en massa :P
och idag så hade vi "OS"  i skolan typ, vi var inte så bra min klass , men det va ju bättre än att sitta med matteboken framför sig ,right ?
vi hade 600 m , 60 m , kast , kula , höjd , längd , staffet .
det va helt okej faktist , förutom att vi sög på det :):):)
sen kom jag hemoch läste ut min bok som jag började på med igår ,"Liv och Lovisa" om nån har läst den ,jag tyckte att den va mycket bra :):)
tips från gerta ; LÄS BOKEN LiV OCH LOViSA .
hah , där fick nu ju tillochmed ett tips från mig :P
aja ,sen har jag ätit lite müsli och sen läst lite till :P (jag gillar det:P)
sen typ ätit middag med familjen , sen har jag klätt på mig och lite sånt , sen träning , (badminton) , träningen gick bra .
massa övningar och sånt , men det behövs och sen lite jobbigt i slutet men helt okehj ;)
sen nu har jag nästan precis kommit hem och satte mig här och bloggar ;)
och imon är det skola , fast slutar lite tidigare imon , halv 2 tror jag :´)
och nu ska jag plugga lite .


DET FUNKAR FORTFARANDE iNTE ATT LADDA UPP BiLDER ,JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0