Lördag .

hejsan `:)
hur mår ni ? , jag mår bra :)
har inte gjort så mycket idag , mest slappat och läst böcker och lite sånt .
jag har läst klart "Simon & Sophie" den va rätt bra faktist ,läs den :)
ska börja läsa på en annan ikv ;)
ska kanske ut med emma och loovis & hitta på nåt , får se hur det blir .
jag har iaf vatt och köpt mera chips som jag kan mumsa i mig ikv :P
haha , sånt fetto jag är , i torsdags köpte jag chips , igår köpte jag godis och idag mera chips :):)
that´s life ..
hinner inte skriva så mycket mera , ska hjälpa mamma med att göra en äppelpaj nu .
men jag skriver senare , kanske kommer det nån enstaka bild på mig , tokio hotel elr nån:P
ha en bra dag leute <3
küsse :)


Kommentarer
Postat av: julia

sv.hihi okej:)

2008-09-20 @ 17:51:28
URL: http://jjuuliiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0