kaulitz xx2



Tvillingarna Kaulitz är verkligen dom finaste människorna på jorden , har aldrig sett några sötare .
Jag har nu gillat Tokio Hotel i lite mer än ett år , och varje gång jag ser dom blir jag varm i kroppen så söta
alla dom fyra är ,och om vi ska snacka om deras underbara musik får det bli miljoner inlägg ,det finns inte ord
för hur bra musiken och texterna är ,och Bills röst ofc .
jag är väl helt enkelt KÄÄÄR i Tokio Hotel <3
och kära ni ,om ni tycker illa om TH , skriv inget på kommentar ,för dom raderas ju ändå , vad är det för mening då ?
Nu är dom 19 år , men likasöta som när dom var 4 :):)
Jag är så sjukt glad att jag fann deras musik förra sommaren , det va en av det bästa som har hänt mig på läänge :) ♥


Kommentarer
Postat av: Michelle

Kikar förbi! =)

2008-10-05 @ 18:21:58
URL: http://michilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0