HiLF MiR FLiEGEN .

Hej läsare .
idag har jag haft så himla tråkigt så det är inte sant .
har knappast inte gjort nåt , har tittat lite på TV , suttit lite vid datorn .
Asså jag mår verkligen inte bra , får se om jag ens orkar gå upp och släpa mig till skolan imon.
Jag har inte riktigt feber , men huvudvärk och ont i halsen har  jag .
Min kväll blir väl lika tråkig antar jag , massa plugg .
Har inte ens börjat på Japan-Provet till på fredag , måste öva lite idag ,
och sen har vi ju engelska-prov till på torsdag , det har jag kanske inte så jättesvårt för , men matte
och natur är inte min grej ..
Men först måste jag göra mera te och lite nudlar kanske till mig själv .
Skriver kanske nåt lite kort inlägg innan jag går och lägger mig .
Det får bli tidigt ikväll hoppas jag .
küsses .


Kommentarer
Postat av: Nadia

KRYA PÅ DEJJJJJ!! :D ;) <3

2008-09-23 @ 20:02:47
Postat av: gerta

danke nadia , jag är nog inte sjuk bara ihjältrött ;P

2008-09-23 @ 21:36:47
URL: http://gertacurraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0