Gustav 20 år <3

GRATTiS GUSTAV , 20 ÅR iDAG ;)
och imon även min största syster (har två) fyller 20 år , grattis till henne , och till amanda , grattis till henne med imon :)
mycket födelsedagar pågår här ;)
först Bill och Tom , sen Gusti , sen amanda och ida :P
men det är ju bara kul :) ..
Tokio Hotel vann somsagt Best New Artist , KYSS PÅ DET <,333333
dom är fan totalt bäst i världen ,jag är jätteglad för deras skull fan , fast jag inte fick se den :(
eeh men nu ska det va glada miner :D:):)
för Tokio Hotel vann igår och för att få se dom så GLAAAADA :):)
och att dom tackar oss fans en väldigt massa , man känner sig glad helt enkelt , för visst har man själv röstat :)
OFC :p
idag har det vatt skola , sen hem och va med elin och hanna , sen träning , mat och plugga och sen sätta sig här och blogga .:)
jag har haft så mycket att göra idag , så jag kom en kvart försent till Badmintonträningen , inte bra !
Annars har det gått bra :)
jo förresten , idag så gick brandlarmet andra gången , det va typ övning förra veckan men inte idag ,så två brandbilar kom, med brandmän :P
hah , me liiike :)
jag och loovis filmade ofc brandbilarna , dom är tuffa .___.
men det brann inte elr så , men det va nåt som gick fel elr nån elev som tryckte på nåt , kommer inte ihåg va det va , men nu ska  iaf skolan betala 5000 för nästan ingenting , jo vi fick se brandbilarna , men inte så att nåt hände elr så :P 
det var väl min tråkiga dag . här i tråkiga asarum  ;(
måste gå och lägga mig snart , igår gick jag och la mig klockan 2 så jag är rätt trött nu ;.
PUSS&KRAM /GCK


Kommentarer
Postat av: It´s me

en glödlampa hade gått sönder,:(

2008-09-09 @ 19:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0