GERTA GOES NYTTiG ;)

hejhej bloggen ;)
idag har jag vatt hemma och senare klockan 6 stack jag till Loftet där folk va :):)
det va inte kul , men vi va där för att det var godisbingo ;P :):)
så vi stack  hem en timme tidagare ;)
jag ville bara meddela att jag har vatt jättenyttig ätit en massa frukt , mera granatäpplen och en massa mandariner:)
jag bara vräker i mig det vi har hemma när jag har tråkigt sörru ;)
nåt som inte va kul idag va att jag blev utlåst , mamma va i stan och jag hade glömt nyckel och jag var pissblöt !
mitt hår va dyngsurt och allt ;(
Imorn blir det lite mera slappdag , vi ska till Karlskrona och gå runt i stan lite och sen till BLT .
vi ska käka på donken elr PM , får se hur det blir ,och kanske hittar nåt litet .
ska bara ta med mig 200 kr så det blir väl inte nåt köpt tror jag , kanske nån tee eller nått linne på HM elr Gina Tricot.
får se somsagt ;)
nu måste jag duscha och sen titta på desperate housewife :):) premiääääääär ;););)

  
Gillar ni granatäpplen? ,det äääälskar jag ;)

Kommentarer
Postat av: Tove

mums jaaaa.... ;)

2008-10-01 @ 17:17:47
URL: http://toveochnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0