Fredag med brudsen <3

Fredag med brudsen somsagt ;)
idag har jag och elin , loovis , amanda & hanna vatt på donken after school , det bästa som finns :P
dom håller på att renovera och bygga , göra det finare typ :P
jag åt hamburgare (me love) och sen en glass:P
sen det vanliga, göra blandningar av glass , cola , ketchup , salt , socker & peppar ;)
sen får personen som smakar fem kr , jag gjorde. SKiTÄCKLiGT ;)
yukk yukk .. :P
sen va vi ute lite , sen gick jag och elin och sålde jultidningar , det går väl fint ;) (inte för att nån frågade men:P)
sen har vi inte gjort så mycket mera :)
men det va kul idag somsagt , och imon drar jag och elin ut igen i vår lilla by och försöker sälja några fler :)
sen drar jag till elin på kvällen och gör nåt där , kanske film&mys , får se ..
Nu sitter jag annars och tittar igen på Tokio Hotel TV episode 41 :P
den är kul tycker jag :P , Bill är som ett litet barn när han kommer till godishyllan :P
jag älskar oxå godis , och hatar broccoli , oh .samma smak som Bill :P , haha ;)
aja , snart ska jag in i duschen , och skära apelsin till mig :P
(vart fick jag det ifrån?) :P
aja, pusshej cupcakes <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0