En ny pluggvecka framför mig ..

en ny pluggvecka framför mig somsagt ..
min skoldag bestod av ;
Matte , Gympa , TidningsKunskap & lite annat ;P
när jag kom hem tränade jag lite på vår cykel-maskin och sen läste jag lite och sen har jag tränat ;)
Det gick bra på träningen och i skolan idag ,men känns lite jobbigt , vill helst ha mera helg ..
Aja ,imon ska jag nog bara va hemma och kanske jag skulle ut och springa med hanna ,elin & amanda .
får se om jag orkar , ska oxå plugga en massa imon ;(
Denna veckan blir rätt mycket plugg antar jag .
- plugga, det är vad jag måste göra nu ;(
Skriver mera imon , bilder får komma upp när jag tar någon .
kram gerta .

Kommentarer
Postat av: Alice

Sv: Jo då , det är den ^^

2008-09-23 @ 15:07:23
URL: http://alicews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0