Byn med syster ;)

Hej babes ;)
det blir som vanligt tråkiga inlägg på kvällen som  berättar om min dag .
Idag har jag vatt i skolan till halv 3 typ , sen stack jag och Hanna till bibloteket , men då va det stängt , skulle öppna halvfyra så vi va ute och snackade lite , sen stack jag hem och åt , pluggade lite smått och sen stack jag och syster
till byn , vi gick till Bibloteket som va planerat och jag lånade fyra böcker , det va ; Simon och Sophie , Klicka här , När jag mötte Charlie och Under Ytan  ;)

Jag tror dom är rätt bra faktist , syster har läst alla så hon tipsade dom .

Jag har nyligen läst Liv & Lovisa och jag tyckte den va bra , och det är samma författare som har skrivit Simon och Sophie så den borde nog va rätt bra :)
aja , nu blir det en massa läsning .
Och på fredag är det studiedag ;);)
blir brudarna då tror jag <,33
sen på torsdag är det dags för skolfoto .
usch förra året blev jag inte för bra , så jag ska försöka att inte göra till mig så mycket ,
förra året hade jag på mig en svart&vit-rutig kjol , tights , svart&vita-strumpbyxor upp till knäna , svart tröja , palestina sjal , svart armand , läder-handskar (skurade vid fingertopparna) och massa hårsprejj , fan glömmer det aldrig , så himla mycket skit på samma gång .
det händer iaf inte igen detta året :P
får se vad jag ska ha på mig detta året , min jeans och nån enkel tröjja elr linne blir det kanske .
Nu ska jag duscha och mera plugg ;(
Puss & Godnatt cupcakes . 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0