weck mich auf !

Hello cupcakes :)
Idag är det en sån härlig varm dag , skönt :)
igår pissväder idag underbart , that´s life ;);)
Nyss har jag ätit och ska snart på med träningskläderna och dra till träningen på Stenbacka.
Usch nu måste jag ge gärnet på badminton , dom flesta säger att det är en klen sport , att det är skitenkelt , att fotboll är mycket svårare . Det kanske det är , men badminton är fanimej också svårt ..
Jag har en tävling nu i Oktober ,den 25 har jag för mig att det var .
Iaf , det kommer va en träning där en massa som är mycket bättre än mig  , en är till exempel dotter till min tränare.
Och alla dom är nästan en grupp högre än mig , så det kommer bli svårt.
Men det är ju bra att få en rejäl utmaning. Men jag kan inte fövänta mig nåt stort ,men vi får se hur det går ;)'
Och snart fyller jag år , mamma och pappa har bestämt att  jag ska få ett nytt rack ,mitt är lite för tungt ..
Aja , nog pratat om badminton .

Idag har jag vatt i skolan till 14;20 , vi har vatt på Väggabadet och simmat ..
Vi har tittat på när 6c har redovisning av nåt Nyhetsprogram.
Vi har haft matte , engelska och läsning!
En vanlig skoldag helt enkelt , bortsett från Väggabadet !
Nej nu måste jag göra mig i ordning .
Skriver kanske mera efter träningen .
Puss & Kram .♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0