VOTE ! ;)

HEJ BLOGGEN !
 idag är jag hemma som andra vanliga skoldagar , skoloan gör mig öfr trött så jag måste vila en massa ;P
idag var det inget spec i skolan ;o
när jag kom hem så gjorde jag lite mat till mig , soppa& caffe latte ;P
MUMS :):)
snart ska jag upp til byn och köpa lite gott som jag ska ha när jag pluggar ikv ,inte mycket gott , men kanske god glass elr granatäpple ;P
Över till en sak jag villatt ni gör , SNÄLLA ;(
Ni går in på denna sida ; http://ema.mtv.co.uk/artists/profile/115148262/#273835733 
DO iT , och sen rullar ni ner så långt det går ,om ni fattar ? , sen står det Tokio Hotel blablabla , sen står det VOTE , där klickar ni , det finns två sådana VOTE , ni klickar på båda , då har ni gjort mig en liten tjänst , för TOKiO HOTEL mååååste vinna :)
Och om ni är mera snälla (a) så går ni in här på min blogg nån mera gång och gör samma sak ,då har ni röstaf ännu mera , vilket betyder större chans :) PUSS PÅ ALLA SOM LYDER LiLLA MiG OCH PUSS PÅ ALLA THFANS SOM SiTTER OCH RÖSTAR SOM FAN NU OCH VARJE DAG ;) vilket jag oxå gör (a)


stort tack till er sötungar som röstar  , ni gör tokio hotel glada som fan :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0