VECKANS LÅÅÅT ;)

Det blir en Veckans Låt idag , fast det kanske redan vatt denna vecka ;P
Men lägger upp lite här och där ;)
Idag har jag iaf en sjukt bra låt och GAMMAL ! :)

Hej förresten :)
Idag har jag vatt i skolan , MARCUS kom idag oxå :)
Saknad som fan , det är bra att han mår bättre iaf :)
Kom hem från träningen för en halvtimme sen ungefär , det va härligt att träna nu , och väldigt bra för på lördag så tävlar jag mot sådana mycket bättre än mig ;(

Snart ska jag in i duschen och sen ta och öva lite på hinduismen som vi har typ prov till på fredag .. JOBBiGT NU iNNAN HÖSTLOVET !!
Nu tar ni och lyssnar på denna låt :)



Killen heter Dino och vann meldofestivalen för små för hela europa 2003 ;)
Min syrra gillade han väldigt mycket när hon gick i 5;an tror jag , så idag så gick tittade vi runt på Youtube så kom denna låt fram , jag tycker iaf att den är sjukt bra ;P Det är kroatiska så jag fattar noll , men den är iaf bra ,
LYSSNA LEUTE ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0