varje dag är en ny dag ..

Jag vet att jag inte har  så många läsare elr så , men jag vet att jag har några av min närmsta vänner , elr var mina närmsta vänner .. nu är dom väl bara mina vänner . Så jag skriver det här än att säga det till dom ,jag vill inte få några spydiga kommentarer heller ..
Jag har haft mina bästa vänner som jag alltid va med och sånt ,gjorde nästan allt tsm.
Men sen idag hade dom bestämt att göra nåt tsm utan mig , det är helt okej för mig ..
man kan inte tvinga nån att vara med , men det sjukaste är att dom hela dagen i skolan i dag betedde sig konstiga ,så jag frågade Elin vad som pågick så sa hon att dom skulle nånstans idag och att hon inte fick säga nåt till mig ,och varenda dag i skolan är vi tsm på rasterna , skrattar , pratar om det mesta.
Men idag kände man sig så utfryst liksom ..
Och jag vet att nån av er kommer att läsa detta och skratta åt allt , men vafan va det inte vänner vi va ? ,en familj nästan??
Idag så fick man sura blickar för ingenting ,jag har inte gjort någonting  ,jag vet att det inte är därför ni är sura på mig elr så ..
Men jag orkar inte mer att komma till skolan och låtsas som allt är okej , varenda litet steg och ord jag säger så kommenterar nån av dom nåt spydigt ..
Ni vet att det är med er jag brukar va med er ungefär varenda helg .
Och idag så berättade Elin vilka som skulle göra nåt tsm idag ,och det va varenda en ..
Varenda en hade suttit och hållt käften och inte sagt nåt till mig , det va en av alla som ens pratade med mig idag .
Jag kom till skolan som om allt va okej och tjollahopp , men jag är inte en idiot för att märka att det är nåt ni inte vill berätta .
Jag säger bara en sak , ha så jävla kul ikväll tjejer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0