vad tycker ni ?

Hej :)
Asså ni märker nog att min blogg är inte precis på topp , den är lite tråkig  ..
Det blir en massa måndag , tisdag , onsdag ... 
Jag menar vanliga inlägg ,till exempel vatt i skolan , vatt med syster , ska träna och sånt tråk som är kanske inte så kul att läsa om .. Visst det är ju en blogg där jag skriver vad jag har gjort och så .
Jag slutar inte med det precis men jag vill lägga till nåt ;P
Vad tycker ni jag ska skriva om  nångång i veckan så det blir lite kul hära , veckans kändis ?
veckans låt ? veckans vill ha ? . jag vet faktiist inte , kom igen skriv nåt ni vill ha med här ..
Kanske veckans outfit blir svårt för jag är ju v'äldigt ung , går i 6;an så jag kanske inte vaknar tidigt och alltid har fina kläder ,det händer lite för ofta att jag sätter på mig en tjock huvtröja och jogginbyxor :)
Men kanske nån kändisoutfit ?
Nu har jag iaf gett förslag :)
Puss&Kram söta läsare <3

Kommentarer
Postat av: Nadia

SKRIV MER OM VÅRA ÄLSKLINGAR!! 8D

2008-10-13 @ 21:33:19
Postat av: gerta

i will :):) NÅT MER KUL !!!!!?? <33

2008-10-14 @ 15:37:54
URL: http://gertacurraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0