TOKiO HOTEL TV iDAG :):)

Hej bloggen :)
idag har jag inte hunnit skriva för att jag vaknade vid 11 nåt sånt av att det spöregnade faktist :P
och jag & syster skulle ta bussen klockan 12;10 så jag hann inte sätta på datorn och så , jag och syster va i stan , hon skulle leta efter en skjorta på dressman och jag hängde såklart med för jag hade ändå inget att göra :)
jag va och åt kebabtallrik på Bönan , mumms :):)
jag har faktist inte så mycket att skriva om dagen ..
jo , idag kom THTV episode 50 , det är absolut det bästa med Torsdagar , TOKiO HOTEL TV <3<3<3
ska gå och äta nu , skriver senare :)<3
PUSS&KRAM ..


Kommentarer
Postat av: Nadia

höhö , gissa hur mycket jag längtar till nästa Torsdag ;)

2008-10-30 @ 20:04:17
Postat av: gerta

inte mer än vad jag gör !?:P

2008-10-30 @ 21:06:02
URL: http://gertacurraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0