tjugosjätte i tionde tvåtusenåtta ..

HEJ BLOGGEN :)
Idag har jag inte bloggat nånting , men det är ju ganska tråk när man inte gör nåt på dagarna ;P
Idag har jag vatt hemma hela dagen , pissväder REGN ;(
Jag vaknade nåt där vid 12 sen gick jag upp och åt frukost , sen stack jag till VidioCenter med ett jävligt stort paraply , VidioCenter ska stänga så dom hade nån slagt utförsäljning , en film att köpa för 30 kr , och jävligt billigt godis ,så jag stack och köpte en massa godis :)
Där såg jag Jacob oxå ;P
Sen har jag bara vatt hemma och slappat , läst en massa gamla tidningar , tokiohotel-intervjuer och massa sånt man gör när man har tråk ;P
Just nu sitter jag och tittar på gamla O.C avsnittet som vi har hemma , sjukt bra är dom :)
Chattar med några vänner  oxå  ',P
Snart ska jag rosta lite mackor och göra lite te till mig :)
idag har jag oxå fixat nadias design på bloggen , vanitymupp.blogg.se  , där har ni hennes blogg :) besök gärna :)
PUSS&KRAM <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0