tisdag ;)

Hej bloggen :)
idag har jag verkligen inte hunnit med någonting , sitter fortfarande här i pyjamas ;P
har inte så mycket att skriva om idag ..

DAGENS PLANER ;
Nu ; klä på mig och äta frukost :)
16;00 ; har jag tid hos tandläkaren , ska dra ut en tand , scary :(
BAKA BULLAR MED SiLVA :):)
20;00 ; sätta mig framför tvn med en chipspåse och mysa ;P
desperate housewife på TV klockan 21;00 tror jag :P
sen när klockan börjar bli mycket och jag är trött så blir det väl att sova <3<3


heh , konstig dagens planer ;o

Nu ropar mamma att min frukost är klar ;P idag är det mammas tur att fixa frukost till mig, stekt ÄGG :)<3<3
PUSSAR&KRAMAR , meddelar er om jag lever efter tandis , kommer dö när de tar spruta  , jag HATAR sprutor ;(;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0