tisdag ..

Hello Bloggen :)
Idag har jag vatt i skolan  , idag gick det väl rätt bra i skolan , vi fick vårt Indien-prov resultat också , jag fick 48 av 50 , höhö , det va väl lite bra ? :P
Idag blir det chill framför tvn :)
Annars sitter jag väl här och bloggar lite smått och dricker min underbara Caffe latte , jag lovar , mitt recept äger allas ;P
Det är skigott !! :I)
Snart ska jag också duscha , mitt hår ser förjävligt ut , plus jag är väldigt sliten idag , så det blir ingen bild idag heller :P , men en bild på min Caffe latte som jag tog för några minuter sen :)


den är jävligt smarrig den <,33333

puss&kram ..

Kommentarer
Postat av: matilda :D

haha, jag fick också 48 :D

2008-10-24 @ 19:32:53
Postat av: Anonym

haha, jag fick också 48 :D

2008-10-24 @ 19:33:16
Postat av: gerta

hehe okej :)

2008-10-25 @ 21:04:35
URL: http://gertacurraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0