tävling für mich ..;(

HejHej bloggen , idag har det vatt lite dåligt med bloggen eftersom jag har varit i Ronneby för tävling .
Kan redan nu säga att det inte gick så bra ,jag vann en match av tre ..
Men nån gång måste man börja med svåra matcher :P
Men det var kul iaf , Elin sov här igår kväll och hängde med idag :)
Vi vaknade klockan halv 9 och sen fixade vi oss lite smått, jag va även osminkad :P
Sen drog vi , sen när jag kom fram spelade jag mot en sjukt svår, förlorade ..
Sen fick jag vänta nån timme innan min andra match började , så förlorade jag den med ,
sen va jag lite siffervändare åt några , haha , fick 5 kr för varje match jag va siffervändare åt , fast jag va det bara i en :P
Sen skulle jag spela igen , Elin va siffervändare åt min sista match och jag vann den , puh .. bättre 'än att förlora alla lixom ..
Sen stack jag mamma , pappa & Elin till donken och åt , elr vi tog hem och åt . men shitsame :P
Sen stack jag och Elin hem till henne , sen va lite ute i byn , köpte ostbågar :)
Nu ska  jag sitta lite till här och sen gå och sova ,är jäkliigt trött ,PUSSAR PÅ ER BABES <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0