SUNDAY !

Hej bloggen :)
idag har jag varit med Mia & Elin :)
Sjukt kul man har tsm med dom brudarna x)
Vi tog sjukt många bilder ,men hälften blev suddiga för vi slog av blixten utan att veta att det blev suddigt  ;o
men får se om jag kan lägga upp nån som är normal :)
Vi va i byn och köpte två påsar popcorn och en Lime-dricka ;P
hey tjockisar vi är :):)
sen satt vi ute på nån park och vräkte i oss :)
Det var verkligen en bra dag :):)
Nu sitter Elin och skickar bilderna vi tog , jag va megasnäll (a) och fixade deras hår ;P
haha , sitter och skryter här hur snäll jag är (a)(a)..
Annars har jag precis ätit Tacos med familjen <,33
Först ska jag titta klart på GossipGirl och sen ska jag in i duschen :):)
GG är jäääääävligt spännande nu , liksom WTF ? , nu är Serenas (stavning) lillebror bög och jennys pojkvän , man hänger inte med helt precis , men sjukt bra :)
KÜSSES ´<3

Kommentarer
Postat av: Veronica

haha okej :)

Vad ska du göra under veckan då? något roligt på g?

Ha det så bra idag:)

2008-10-20 @ 13:38:26
URL: http://veronicasiivonen.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jaha vad roligt :)

Jag ska nog inte göra så mkt, försöka bli frisk så jag kan få börja träna :)



Kram

2008-10-20 @ 15:14:51
URL: http://veronicasiivonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0