SÖNDAG

Heej  ;)
Nu har jag inte bloggat på nästan en vecka , och det har ingenting med att jag tycker det  är
tråkigt , eller ville ta en paus , men det är mycket som har pågått i mitt huvud just nu , om man kan
säga så..
Det  har vatt lite strul med vänner och så , tar inte upp det här på bloggen .
Men ska berätta lite kortfattat vad jag har gjort dom dagarna som jag inte har bloggat.
I Onsdags (tror jag det va?) så va vi på BLT i karlskrona med klassen och vi fick lite egen tid där vi gick på stan och sådant.
Jag köpte mest snacks och gott än kläder elr nåt sånt.
Jag köpte en Rouge ,  Godis ,Cappucino ;);)
Det va en trevlig dag för att vara "skoldag" faktist (:
I fredags hängde jag och Hanna med Amanda till stan eftersom hon skulle försöka hitta nåt med alla hennes Presentkort :)
Hon köpte en Sjal på JC , fin va den :)
sen fikade vi och tittade in i alla affärer typ :P
Sen igår har jag vatt hemma och tråkat .
Och samma idag ,har även vatt och köpt lite godis så jag har nåt att mumsa på ;)
Vi tog också lite bilder i Karlskrona , laddar upp bilderna när syster skickar dom .
Måste titta klart på Gossip Girl nu .
Gillar ni Gossip Girl ?
XOXO .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0