shake it baby (:

Hej :)
Idag har jag haft prov , faktist rätt lätt , men jag har pluggat MYCKET !!
Jobbigt som fan :P
Nu har jag iaf inte nåt stort prov på rätt länge ,hoppas jag :P
Nu sitter jag och tittar på nya THTV-episode 48 .. det är verkligen det bästa med torsdagar :)
stor kärlek till Tokio Hotel <,3
I detta avsnittet får vi se Bill shake some ass <333333 WE LiKE iT :):)
Snart måste jag plugga lite matte oxå ,fyfan matte är verkligen det värsta jag vet !!!
Måste dra nu , küsse <3

'
seriöööst finns det finare tvillingar i vår värld ? , jag tror fan inte det <33


den kanske dampar lite smått ,men vänta och ni ser snyggingen
shake it :) 'ÄLSKAR BiLL <3

Kommentarer
Postat av: Nadia

jag är värsta kär i den GIFen :) <3

2008-10-16 @ 18:59:16
Postat av: gerta

eöm jag med , döökäär , han är bara föör cool :)

2008-10-16 @ 19:01:01
URL: http://gertacurraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0