saturday ..

heej .
fyfan vad dålig film min syrra och hennes vän va och hyrde idag , filmen hette "Definitely Maybe" , den va verkligen inte bra , den handlade om så mycket , man fattade inte allt och den va helt enkelt inte bra :P
höll på och somna när jag låg i sängen och tvingade mig till att titta :P
aja , tur att den är slut , den kändes som 5 timmar ,men den va bara 2 :)
nu ska jag sitta här och göra lite caffe latte :):)
sen ska jag gå och lägga mig , :)
skriver godnatt redan nu , för jag orkar nog inte skriva nåt mer inlägg idag :)
GODNATT :):)
PUSS&KRAM <3


Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha stackare, tråkigt att filmen inte va bra. Jag måste slutföra filmen om jag har börjat kolla, det går inte att gå därifrån :D haha..



Hoppas din lördag har varit bra :)?

2008-10-18 @ 23:24:25
URL: http://veronicasiivonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0