RED BULL , MAKE MY DAY !

Hejsan bloggen :)
Idag har jag vatt i skolan som vanligt, orkar verkligen inte berätta hur tråkigt det va !
Sen kom jag hem och åt och drack caffe och gjorde lite saker .
Sen åt middag med familjen och nu sitter jag och chattar med Nadia och dricker Red Bull -,
Snart ska jag ta och äta lite glass och sätta mig framför tvn och se om nåt börjar !
Finns det ens nåt bra program idag ?
Aja ,idag blir det inga bilder .
För syster har inte skickat bildera från Karlskrona ;o
Får nästan ta och skita i dom bilderna ..
Men imon kanske jag tar nån enstaka bild ..
Imon ser min skoldag ut såhär .
8;00 - 8;40 : lektion .
8;40-9;20 : Sång i aulan.
sen lektion och sen slöjd hela dagen ut  .
slutar klockan halv 2 . gött som fan ! :)
kommer bli tråk hos eva utan marcus , men är fortfarande sur på han!
Aja ,måste dra nu .
Puss&Kram ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0