love is dead , it´s killing me ..

Hello Cupcakes :)
jag vaknade för cirka en timme sen , rätt tidigt för mig idag faktiist :)
mina planer för dagen är väl inte så mycket , skulle kanske va lite med amanda , men hon skulle till stan och färga håret idag så vi får väl va när hon kommer hem , sen blir det träning för oss båda :)
ikv börjar inget spec. väl ? neej inte vad jag vet!?
såg ni DH igår förresten ? , 5 år i framtiden , skitbra va det :)
just nu sitter jag och äter bullar till frukost;P
ska snart upp och fixa mig ..

gerta

Kommentarer
Postat av: Nadia

ååhhh! Jag vill med ha bullar! 8)

2008-10-29 @ 13:53:08
Postat av: gerta

:P

2008-10-29 @ 20:30:12
URL: http://gertacurraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0