låna mig dina vingar ..

Hej bloggen :)
kom nästan nyss ut från duschen , har haft träning idag , skönt nu när man är så trött av att ha suttit hemma och slöat :)
träningen gick bra och sådär , men har lite ont i magen och sådära ;o
känns också som att jag är påväg att bli sjuk , fan heller ska bli  bra till på lördag när jag ska till Norrevång och titta på mina brudar som ska tävla och hjälpa till lite ;)
imon ska jag och syster in till stan (tror vi) , vi funderar på att äta Thai-mat , men jag vill hellre ha en kebabtallrik :P
får se om det blir nåt .
snart ska jag upp och göra lite te och fortsätta att äta på min chipspåse från igår , åt inte upp hela pga tandverk ;(
men den ska fan ätas upp idag :):)
tog också en bild efter att ha duschat , är ju så himla dött här på bloggen ..
Men jag är så trött på att fota med kameran för jag är aldrig fixad på dagarna ,det är ju höstlov och jag är så himla trött :P

 
haha , inte så fräsh , helt jävla osminkad och ful :P

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0