jag kan likaväl gå och skjuta mig själv :P

FANPARTYT ÄR i TYSKLAND OCH DET ÄR 16 - ÅRSGRÄNS :(
ASSÅ FAN , JAG ÄR iNGENSTANS i NÄRHETEN , HALLO JAG FYLLER 12 i DECEMBER !?!?!?!?!?!!??!!??!!?!?!?
WTF ? ;O
KOMiGEN PAAAAAAAAAAAAARTY MED TOKiO HOTEL , VEM FAN ViLL iNTE VA DÄR ???
FAN JAG BÖRJAR LiPA :'(:'(:'(
JAG HAR RÖSTAT HÄCKEN AV MiG , RÄKNAS iNTE DET ATT Vi OCKSÅ HAR RÖSTAT , DET FiNNS SKiiiiiiiiiiiTMYCKET FANS UNDER 16 !?!?!?!?!
FANFANFANFAN , LiFE SUCKS ..
iNTE FÖR ATT JAG SKULLE FÅ ÅKA , :p:p
MEN JAG ÄLSKAR ÄNDÅ TOKiO HOTEL ,EN DAG SKA ´MiN DRÖM JÄVLA GÅ i UPPFYLLELSE OCH JAG SKA FÅ GÅ PÅ NÅN KONSERT , NÄR JAG BLiR 97 ÅR KANSKE ..
OKEJ, SORRY FÖR ATT JAG ÄR LiTE  LEDSEN/ARG BARA ..
MEN JAG FÖRSTÅR FAKTiST LiTE , MEN JAG ViLL JU OXÅ :'(:'(:'(


Kommentarer
Postat av: lisa

Mjo. Men alltså annars kan jag försöka göra det? Adda min msn ifall du vill :) Du ser ju mailadressen.

2008-10-31 @ 21:46:40
URL: http://leafstream.blogg.se/
Postat av: Anonym

stackas dej :(

2008-11-02 @ 18:51:09
Postat av: gerta

hej anonym , ja det är väldigt synd om lilla mig :(:(:P

2008-11-02 @ 19:07:29
URL: http://gertacurraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0