i did not need you to be there for me every day ..

Hej bloggen :)
hur har er dag varit ? :)
min har vatt rätt bra :)
jag har vatt med elin , emma , hanna , nattan & amanda och lite oskar i slutet (nattans kille) .
det va helt okej , vi gjorde kanske inte så mycket , men rätt kul va det iaf :)
kan inte säga så mycket om dagen faktist , men när jag kom hem så hjälpte jag mami med att laga mat ,höhö :)
jag gjorde nån slags "sås" elr nåt sånt , nåt man har till Pizza iaf , för idag bakade mami pizza :):)
har precis ätit klart så jag är mätt och glad :)
snart ska jag öppa min chips-påse som mamma och pappa köpte , dillchips med solrosolja , men nåt med less fat . FATTA JAG BLEV ARG :P
det ska vara utan 'less fat' , skitsamma för äta det så idag . ska inte säga nåt för nu har jag fått tre dillchipspåsar denna veckan , alldeles för mig själv ,asså jag ÄLSKAR chips , vilket ni måste ha märkt för jag hoppas :p
jag och syster va och köpte en film också så vi ska titta på den oxå dåju , kommer faktist inte ihåg vad den hette och orkar inte leta upp den :P:P
skriver sen , PUSS&KRAM <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0