HÖSTLOV :)

Idag  är det första dagen på höstlovet ,känns skönt att vara ledig en vecka från skolan ;)
Idag har jag vatt med en massa folk , vi va ute lite och sen stack vi till Taverna (nu med namn , rondo 3 ;o)
jag va inte med så länge för vi träffade Linnéa vid stenbacka så jag stack med henne hem lite , vi åt pannkakor och hon fixade sig och duschade sen stack jag hem och hon tillbax till folket ;)
Nu har jag suttit här och lyssnat på lite nya låter , PCD ;)
Snart ska syster göra lite soppa till oss  sen ska vi väl sätta på O.C avsnitt ikv med :):)
Imon får jag väl se vad jag ska göra , även till tandläkaren och dra ut en tand ;( tyck värsta synd om mig ;(;(

Hur har eran dag varit ? :)
PUSS&KRAM ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0