fia med knuff :)

Hello *;)
idag har jag vatt i skolan ,boring as hell !
först började dagen rätt sjuk ,amanda tappade ett kort med pengar i , ett medmerakort typ ..
så hon bad mig leta med henne , istället för att hitta kortet hittade vi ett busskort som va giltigt !
och 20 kr innuti :P
yääj  , som tur är har jag och amanda samma smak på det mesta så vi köpte dillchips :)
yumm :):)
vi missade 15 minuter av gympan , och som tur väl så hittade hon kortet i ena hennes vante , wtf ?
lite konstigt , men vi hittade det iaf :)
sen efter skolan va jag med hanna och amanda , vi va ute lite och flummade:P
sen va vi inne på bibloteket för vi frös ,där spelade vi fia med knuff, hahah .;)
sånna töntar vi är ;P
iaf, nu sitter jag och tittar på UGLY BETTY , sen DH <33
jag lägger upp en bild på dagens outfit i ett annat inlägg, måste bara lägga upp bilderna.
Puss&Kram ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0