BULLAR iS LOVE <3

Hej Bloggen :)
nu börjar bedövningen släppa lite ,skönt :)
jag har nyss ätit och efter det blev det syrrans hembakta bullar :)
dom va riktigt goda . :)
asså jag har funderat på en sak idag , en blogg jag läser är lindbergfrida.blogg.se , men nu även lindbergfrida.devote.se , och det  känns som man får mer kommentarer där och mera kul , jag vet inte riktigt ,min syrra har typ haft blogg där ,men det va ganska krångligt ?
men designen verkar lättare att fixa där och en massa ..
får se om jag flyttar till devote , men asså då behöver jag en devote-expert som visar :P
men nej ,jag stannar här ett tag till tror jag , får se hur det blir sen ..
men jag tycker iaf att det är sjukt kul att blogga , men inga kommentarer får jag inte ;(
Slutsnackat om devote-saken nu :)
Snart ska jag ta fram chips&cola och sätta mig framför tvn men först blir det vänner-avsnitt <3<3




titta på dessa skönheterna :)<3


Kommentarer
Postat av: Nadia

Om jag kommenterar lite i din blogg, kommenterar du lite i min blogg!? 8D





lalalalalala , nu har jag kommenterat!! :D

2008-10-28 @ 20:47:58
Postat av: gerta

hehe . jadå :)

2008-10-28 @ 21:01:47
URL: http://gertacurraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0